Saturday 30 March 2013

'Ejekan' Allah ke?


ada satu masa saya pernah chat dgn seorag sahabat.sahabat lelaki yang telah lama saya bersahabat dari sekolah lagi.itu pun saya chat sbb saya bertanyakan sesuatu yang dalampengetahuan saya mungkin dia boleh membantu.
lepastu kami berbincang,xterpesong pun..saya memang sgt menjaga hati saya, sya tak kan buat perkara xpatut...betul2 staright forward...but then, we we end our conversation.he ask me to pray for he to be soleh,let Allah make him soleh ..as me...

Annabelle,doakan ana jadi soleh macam anti ye..

Ya Allah..dushhhHHH!
ana tersedar..Allah sdg 'mengejek' ana....solehah mana kah dirimu?
ye,bukan dalam situasi ini..dalam kehidupan seharian diri ini..

Allah...sungguh indah 'ejekan'Mu..terima kasih sbb buat aku dpt faham..Allah...

aku tidaklah solehah,tetapi berusaha dan berusaha utk menjadi solehah.

No comments:

Post a Comment